ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
وجود 900 کلاس درس خشتی گلی، کانکسی و کپری در کرمان

۱۶:۱۵ | ۱۳۹۷/۱۰/۲۵

وجود 900 کلاس درس خشتی گلی، کانکسی و کپری در کرمان

عصر بازآفرینی: مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در حال حاضر در سطح استان کرمان حدود 900 کلاس درس خشتی گلی، آجری، بلوکی، کانکسی و کپری وجود دارد که عمدتا در شرق و جنوب استان قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از فارس، غلامرضا رجایی با تاکید بر اینکه اولویت کاری ما جمع‌آوری مدارس خشتی گلی، کانکسی و کپری در استان است، اظهار داشت: حدود 293 پروژه با یک‌هزار و 200 کلاس درس در حال ساخت داریم که در صورت تامین اعتبار به موقع 50 درصد آنها را برای مهر ماه 98 تحویل می‌دهیم.

وی تصریح کرد: طی پنج فاز تا سال 82 موفق شدیم، یک‌هزار و 460 مدرسه کپری را که در جنوب و شرق استان کرمان وجود داشتند، جمع‌آوری کنیم و اکنون با توجه به شرایطی که وجود دارد در برخی جاها با کمبود کلاس مواجه شده و در نتیجه آنها مجبور می‌شوند از کانکس یا کپر استفاده کنند که اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: 29 مدرسه خشتی گلی با 80 کلاس درس را شناسایی کردیم که در فاز اول کار قرار دارند و در حال تأمین اعتبار آنها هستیم تا مهر ماه 98 تحویل دهیم.

رجایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان کرمان حدود 900 کلاس درس خشتی گلی، آجری، بلوکی، کانکسی و کپری وجود دارد که عمدتا در شرق و جنوب استان قرار دارند.

برچسب ها:

کرمان ،کلاس درس 
نام
نظر شما