جمعه 14 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
احداث ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

۰۹:۴۲ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۱

احداث ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

عصر بازآفرینی: رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان لرستان گفت: ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم، جعفر قاضی شامگاه یکشنبه در جلسه انجمن خیرین مدرسه ساز با اشاره به اینکه انجمن خیرین درزمینه‌های مختلف فعالیت دارد اظهار داشت: یکی از فعالیت های این انجمن دربحث کمک به خانواده هایی است که دارای دو معلول هستند دراین راستا تفاهم نامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مستضفان و بهزیستی منعقد شده است.

وی افزود: در راستای خانوار شدن درسطح استان 600 واحد درشهرها وروستاهای مختلف تهیه شده که 165 واحد از این تعداد تکمیل و مابقی ازپیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان لرستان عنوان کرد: همچنین با کمیته امداد تفاهم‌نامه ای در راستای ساخت 110 واحد برای افراد تحت پوشش منعقد شده است که از حساب 100 امام(ره) 500 میلیون کمک شده و این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قاضی تصریح کرد: اما درزمینه اعطا تسهیلات قرض الحسنه انجمن بیش از 350 میلیون تومان پرداخت کرده است که شامل 200 خانوار بوده؛ انجمن دوپروژه در دست اقدام دارد، که یکی از این پروژه ها 80 واحدی مسکن مهر و دیگری زمین  4800 منطقه پشت بازار بوده که آماده بهره برداری است.

وی خاطرنشان کرد: بحث احداث خانه برای معلولان مربوط به اداره بهزیستی است اما در پروژه 80 واحدی مسکن مهر و پشت بازار خود انجمن فعالیت دارد که 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: طرحی که دولت در حاشیه نشینی و بافت های فرسوده مطرح کرده فرصت خوبی است تا انجمن خیرین مسکن ساز برای ساخت مسکن برای افراد ضعیف ورود کند.

وی افزود: انجمن خیرین مسکن ساز علاوه بر مشارکت می توانند در انعقاد تفاهم نامه بین استانداری و بهزیستی از امکانات بهزیستی استفاده کنند؛ انجمن خیرین مسکن ساز همچنین می توانند با کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ساخت مسکن ورود کنند.

برچسب ها:

کمیته امداد ،لرستان ،مسکن 
نام
نظر شما