جمعه 14 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

۱۵:۵۱ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۱

افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

عصر بازآفرینی: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 6 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی تا پایان بهار امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از فارس، خلیل محبت‌خواه  در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: سهم استان در طراحی و احداث طرح مسکن مهر 26 هزار و 269 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بوده که در مرحله اول 3 هزار و 50 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: میزان تسهیلات اختصاص یافته به 6 هزار واحد مسکونی آماده تحویل یک‌هزار و 200 میلیارد ریال است.

محبت‌خواه یادآور شد: همچنین 20 هزار واحد مسکن مهر این استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که در این راستا هم‌اکنون 26 هزار واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد ریال در دست احداث است.

این مسئول اضافه کرد: 3 هزار و 826 واحد مسکونی در منطقه گلمان ارومیه در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 688 واحد به صورت تعاونی و یک‌هزار و 138 واحد نیز به صورت چندخانواری در دست احداث هستند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: طرح مسکن مهر منطقه گلمان ارومیه 59 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر باید نسبت به پرداخت به موقع آورده خود به تعاونی‌ها اقدام کرده و تعاونی‌ها هم باید با کار و تلاش شبانه‌روزی عملیات اجرایی پروژه را به اتمام رسانده و تحویل متقاضیان دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد واحد مسکونی در دست احداث تاکنون 60 خانوار واحدهای خود را اتمام رسانده‌اند.

وی ادامه داد: 29 میلیارد و 174 میلیون ریال تاکنون تسهیلات مسکن به متقاضیان مسکن مهر این منطقه پرداخت شده است.

به گفته محبت‌خواه تاکنون به 34 هزار و 81 خانوار فاقد مسکن آذربایجان غربی تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر در استان به 34 هزار و 81 خانوار استان تسهیلات مسکن مهر افزون بر 4 هزار و 648 میلیارد ریال پرداخت شده است.

محبت‌خواه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مسکن مهر در آغاز اجرای طرح تاکنون یک‌هزار و 985 میلیارد ریال بوده است و این در حالی است که این میزان در سال جاری به 4 هزار و 648 میلیارد ریال افزایش یافته است که این امر نشانگر آن است که در اجرای طرح مسکن مهر هیچگونه مشکل اعتباراتی وجود ندارد.

نام
نظر شما