پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
دماوند نیازمند ایجاد امکانات گردشگری

۱۱:۲۵ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

دماوند نیازمند ایجاد امکانات گردشگری

عصر بازآفرینی: مسؤولان شهرستان دماوند در دیدار با استاندار تهران با بیان اینکه تعیین تکلیف کمربندی‌های شمالی و جنوبی از مطالبات شهر دماوند است، گفتند: دماوند نیازمند ایجاد امکانات گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از عصر شرق، مجید صفری در نشست مشترک مسؤولان شهرستان دماوند با استاندار تهران که در سالن نشست‌های استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: بخش رودهن با جمعیت ۴۰ هزار نفری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است.

وی افزود: این بخش در شاهراه حیاتی استان تهران به شهرهای شمالی بوده که در اواخر هفته با ترافیک سنگین روبه‌رو است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهر دماوند نیازمند بسیاری از زیرساخت‌هاست و دماوند به‌عنوان یکی از ۱۴ شهر گردشگری ویژه نیازمند ایجاد امکانات گردشگری است.

صفری تصریح کرد: هوشمندسازی شهر دماوند یکی از الزامات برای جذب گردشگر بوده و تعیین تکلیف کمربندی‌های شمالی و جنوبی هم یکی از مطالبات شهر دماوند است.

وی اضافه کرد: دماوند شهرستانی دانشجوپذیر بوده و پیوند علم و حرفه آموزی در رفع مشکل بیکاری بسیار چشمگیر است.

*دماوند نیازمند احداث کمربندی است

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه محسنی بندپی به واقع مصداق واقعی مدیر اقدام و عمل است، گفت: در شهر کیلان حدود ۲۵۶ هکتار از اراضی در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته که فاقد اسناد هستند و مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در بخش رودهن دو مشکل ترافیک و احداث بیمارستان وجود دارد و شهرستان دماوند نیازمند احداث کمربندی است.

برچسب ها:

دماوند ،گردشگری 
نام
نظر شما