ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
واگذاری ۲۱۹ واحد مسکن مددجویی دهه فجر در گیلان

۱۶:۰۳ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

واگذاری ۲۱۹ واحد مسکن مددجویی دهه فجر در گیلان

عصر بازآفرینی: مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال در این استان، گفت: ۲۱۹ واحد مسکن مددجویی از این تعداد در دهه فجر واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، عباس اهرابی پیش ازظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اولویت‌های کمیته امداد، اظهارکرد: تأمین مسکن و توانمندسازی مددجویان در این زمینه مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است.

اهرابی با بیان اینکه تا پایان امسال ۱۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان گیلان واگذار می‌شود، گفت: در مجموع بیش از ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها هزینه می شود.

وی همچنین به برنامه‌های کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر در استان گیلان اشاره کرد و گفت: از این ۱۰۰۰واحد مسکونی ۲۱۹ واحد با مجموع زیربنای ۱۲ هزار و ۷۵۶ مترمربع و با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ادامه داد: از این تعداد ۹۲ واحد در حوزه روستایی و ۱۲۷ واحد در حوزه شهری است که با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان گیلان ساخته شده و در این ایام واگذار می شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش، تصریح‌کرد: تعمیر و بازسازی ۳ هزار و ۹۰۰ واحد شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد.

اهرابی یادآورشد: از ۲هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در حال اجرا در سطح استان گیلان هزار و ۲۷ واحد مسکن روستایی با مشارکت سپاه استان در حال ساخت است.

برچسب ها:

گیلان ،کمیته امداد ،مسکن 
نام
نظر شما