جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
احداث 24 هزار واحد مسکونی ‌روستایی‌ در مناطق زلزله‌زده

۰۶:۱۱ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۲

استاندار کرمانشاه خبر داد:

احداث 24 هزار واحد مسکونی ‌روستایی‌ در مناطق زلزله‌زده

‌عصر بازآفرینی: استاندار کرمانشاه از ساخت ۲۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

‌به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در آئین افتتاح دوهزار و ۲۰۰ مین واحد مسکونی ساخته شده توسط بنیاد مسکن استان همدان، با قدردانی از مردم این استان به خاطر کمک‌هایی که به مردم مناطق زلزله زده استان داشته‌اند، گفت: بعد از شهر کرمانشاه، اولین استانی که محموله کمک‌های آن به استان کرمانشاه رسید، استان همدان بود.

وی افزود: همچنین به صورت ویژه از مقام معظم رهبری و هیئت دولت که با حضور مهربان و گرم خود در مناطق زلزله‌زده باعث قوت قلب مردم شدند، سپاسگزارم.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: با همت صورت گرفته تاکنون ۲۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده ساخته شده که یک رکورد چشمگیر محسوب می‌شود.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان نیز در این مراسم وحدت و همدلی را ویژگی برجسته و منحصر به فرد مردم ایران عنوان کرد و افزود: نقشی که مردم استان کرمانشاه در صیانت از مرزهای کشور داشته‌اند، نقشی بی‌بدیل بوده است و نگاه مردم کشور به مردم مناطق استان کرمانشاه، نگاهی ارزشمند و لبریز از احترام است که مرزهای کشور را به زیبایی با جانفشانی خود حفظ کردند.

وی افزود: به همین دلیل بلافاصله پس از زلزله آبان ماه سال گذشته تمام ملت با مرزداران خود همدردی نمودند و صحنه‌های بی بدیلی را خلق کردند که لیاقت و شایستگی مردم کرمانشاه هم همین بود.

شاهرخی از مدیریت استاندار کرمانشاه در این بحران تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه در مقطع حساس زلزله استانداری کاردان، پرتلاش و آشنا به مدیریت بحران در استان کرمانشاه در رأس کار بودند و نیازی به مدیریت این بحران ملی از طریق مرکز نبود.

نام
نظر شما