جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اجرای طرح شهرداری الکترونیک درمناطق 11 گانه شیراز

۱۶:۴۳ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

اجرای طرح شهرداری الکترونیک درمناطق 11 گانه شیراز

عصر بازآفرینی: معاون شهرسازی ومعماری شهرداری شیراز گفت: طرح شهرداری الکترونیک بزودی در 11 منطقه شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از مهر، آرش فرج زاده پیش ازظهرامروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک تا پایان بهمن ماه در یکی از مناطق شهرداری شیراز برای تسهیل در پاسخ به استعلام منازل مسکونی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه 120 هزار نفر به شهرداری شیراز برای موافقت اصولی صدور پروانه ساختمانی مراجعه می‌کنند، افزود: شهروندان با اجرایی شدن این طرح  بدون نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و شهرداری شیراز اقدام به اخذ صدور پروانه و استعلام می‌کنند.

وی بیان افزود: شهرداری شیراز طرح پیاده‌ محور را تبدیل به پروژه کرده و در قالب آن محور‌های حافظ حد فاصل دروازه قرآن، بازار وکیل، زند و کوچه باغ‌های قصردشت  به طول 3 کیلومتر سنگفرش می‌شوند.

این مسؤول ابراز داشت: تبدیل مجموعه سینما سعدی با مشارکت بخش خصوصی  و حوزه هنری به پردیس سینمایی، نوسازی 453 هتکار از هزار و 800 هکتار بافت فرسوده و نیز450 فقره صدور پروانه ازجمله برنامه‌های اجرایی این نهاد است.

نام
نظر شما