جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
کرمانشاه از اعتبارات ملی برای راه روستایی استفاده نکرده

۱۴:۳۶ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷

کرمانشاه از اعتبارات ملی برای راه روستایی استفاده نکرده

عصر بازآفرینی: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه در دو سال گذشته از اعتبارات ملی برای رسیدگی به راه‌های روستایی استفاده نکرده است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم، احمد صفری در نشست شورای اداری که امروز در مرز خسروی برگزار شد با بیان اینکه استان کرمانشاه در دو سال گذشته برای راه‌های روستایی از اعتبارات ملی استفاده نکرده است اظهار داشت: شهرستان کرمانشاه پنج بخش دارد که یک بخش آن از محروم‌ترین نقاط استان است. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بندر خشک در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب و در وزارت راه و شهرسازی نیز دستور مجوز صادر شد و نیازمند صدور مجوز اجرایی است.

صفری با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هیچگونه اقدام مثبتی برای بافت فرسوده استان کرمانشاه انجام نشده است افزود: بافت فرسوده کرمانشاه که جز ناکارآمدترین بافتهای استان است و امید داریم رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم اجرای مصوبات دو سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه با وجود نیازمندی کمترین استفاده را از تبصره 18 مبنی بر اشتغال گسترده و مولد داشته است.

نام
نظر شما