سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۲۲ پروژه راه و شهرسازی در استان بوشهر افتتاح و اجرا شد

۱۶:۱۵ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۴

۲۲ پروژه راه و شهرسازی در استان بوشهر افتتاح و اجرا شد

عصر بازآفرینی: همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۲۲ پروژه راه و شهرسازی با ۵۰۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال اعتبار در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار ۱۲ پروژه با ۲۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در مناطق مختلف استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرزاد رستمی افزود: این پروژه‌ها شامل بهسازی راه به طول 25 کیلومتر، ساختمان دولتی به مساحت 2هزار و 75مترمربع به‌همراه محوطه سازی به مساحت هزار و 200 متر مربع، افتتاح مسکن مهر به تعداد 324 واحد، احداث پروژه‌های خدمات روبنایی مسکن مهر به مساحت سه هزار و 906 مترمربع و پروژه‌های بازآفرینی شهری به مساحت یکهزار و 600 مترمربع است.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰ پروژه راه و شهرسازی نیز با ۲۱۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال اعتبار دراستان بوشهر آغاز شد.

رستمی اضافه کرد: احداث بخشداری آبپخش، زمین چمن مصنوعی و پارک محله‌ای بافت فرسوده بوشهر، احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مهیمنیان، پایگاه سلامت، نوسازی شبکه آب محله‌های جنوبی بوشهر و محله علی آباد برازجان، احداث دیوار حفاظتی دره فصلی حسین آباد و بهسازی و آسفات معابر محله گرمسیری برازجان است.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما