شنبه 15 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی در سمنان آغاز شد

۱۴:۵۶ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۵

ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی در سمنان آغاز شد

عصر بازآفرینی: ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی مشارکتی در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از فارس، صبح امروز ساخت واحدهای مسکونی مشارکتی در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور و با دستور رئیس‌جمهوری آغاز شد.

ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی مشارکتی در استان سمنان در قالب این طرح با 37 هزار و 410 مترمربع عرصه اجرایی می‌شود.

عملیات اجرایی مرحله نخست پروژه‌های مشارکتی استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در قالب ساخت 102 هزار واحد مسکونی در سراسر ایران اسلامی با دستور رئیس‌جمهوری و در آیینی با حضور استاندار سمنان در مسکن مهر دامغان آغاز شد.

در قالب این طرح، در سمنان پروژه ساخت مجتمع مسکونی ۱۲۸ واحدی بهاران با مساحت عرصه 9 هزار و 797 مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب هشت بلوک انجام می‌شود.

پروژه ساخت مجتمع مسکونی با مساحت عرصه سه هزار و 497 مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب ۶ بلوک و ۱۲۰ واحد نیز در سمنان اجرایی خواهد شد.

پروژه ساخت مجتمع مسکونی با مساحت عرصه یک هزار و 915 مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب سه بلوک و ۶۰ واحد نیز سهم سمنان در این طرح است.

ساخت واحدهای مسکونی مشارکتی در دامغان در قالب پروژه ساخت مجتمع مسکونی با مساحت عرصه دو هزار و 25 مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب ۷۰ بلوک و ۱۴۰ واحد انجام می‌شود.

این طرح در گرمسار در قالب پروژه ساخت مجتمع مسکونی مشاغل آزاد با مساحت عرصه یک هزار و 450 مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب دو بلوک و ۳۲ واحد صورت می‌پذیرد.

ساخت واحدهای مسکونی مشارکتی در سرخه هم با پروژه ساخت مجتمع مسکونی با مساحت عرصه ۵۰۰ مترمربع و با کاربری مسکونی در قالب یک بلوک و ۱۲ واحد انجام می‌شود.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما