پنجشنبه 9 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
کاهش قیمت مسکن در ماه‌های آینده

۱۵:۱۰ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۰

کاهش قیمت مسکن در ماه‌های آینده

عصر بازآفرینی: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد حباب‌گونه قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرعادی بوده است، گفت: قیمت خانه سیر نزولی دارد و قیمت مسکن طی ماه‌های آینده کاهش خواهد یافت.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگویی با اشاره به روند کاهش قیمت مسکن در چند ماه اخیر، گفت: وزارت راه و شهرسازی هیچ دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری بازار مسکن نداشته، اما مشخص بود که رشد حباب‌گونه قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

وی ادامه داد: من در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری اعلام کردم که مردم برای کاهش تلاطمات بازار مسکن، خانه نخرند، زیرا قیمت‌ها به‌صورت غیرواقعی بالا رفته است.

وزیر راه و شهرسازی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، افزود: روند چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد و قیمت مسکن طی ماه‌های آینده کاهش خواهد یافت، حال برای وزارت راه و شهرسازی، توانمندسازی خانوارها برای خرید مسکن و ایجاد قابلیت جهت خانه‌دار شدن جامعه هدف، دارای اهمیت است.

اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن دو هدف اساسی دارد که اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزء این اهداف محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دو هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی در حال اجرایی و عملیاتی شدن است و امیدواریم در آینده نزدیک تحقق این اهداف، تأثیر مثبتی در بازار مسکن بگذارد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما