جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری باز هم تغییر کرد

۱۵:۲۲ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

/گزارش خبری/

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری باز هم تغییر کرد

عصر بازآفرینی: برای بار دوم طی ۱۱ ماه اخیر وزیر راه و شهرسازی در خلال برگزاری یک نمایشگاه معاون مسکنی خود را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی ،  دیماه سال گذشته وزیر راه و شهرسازی همزمان با برگزاری نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در یک اقدام ناگهانی سه معاون مسکنی خودد را تغییر داد.


بر اساس احکام محمد اسلامی مازیار حسینی جایگزین حامد مظاهریان در معاونت امور مسکن و ساختمان، محمد پژمان جایگزین هوشنگ عشایری در شرکت بازآفرینی شهری و فرزانه صادق مالواجرد جایگزین محمدسعید ایزدی در معاون شهرسازی و معماری شد.


حدود 11 ماه بعد از این اتفاق در حالی که قرار نیست نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به بهانه ثبت نام طرح ملی مسکن برگزاری شود، یکبار دیگر وزیر راه و شهرسازی همزمان با برگزاری نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته محمد پژمان را برکنار و مهدی عبوری را جایگزین وی کرده است.

عبوری فروردین ماه امسال با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شده بود.

 

مهدی عبوری



در دوره وزیر مستعفی راه و شهرسازی، عباس آخوندی اختلاف نظر اساسی با رئیس جمهور در نحوه احیای بافت های فرسوده داشت. موضوعی که در نهایت یکی از دلایل خروج آخوندی از کابینه دولت عنوان شد. در ادامه با روی کار آمدن اسلامی و در راستای خواسته های رئیس جمهوری سه معاون وزیر راه و شهرسازی در یک روز تغییر کردند

دیروز نیز در ادامه این تغییر و تحولات مهدی عبوری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهرهای ایران شد. به نظر می رسد با توجه به برخی حواشی و مسائل مربوط به تامین منابع مالی وی در حوزه بازآفرینی و تحقق خواسته های روحانی و اسلامی کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما