سه شنبه 29 اسفند 1402
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی

۱۲:۴۸ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۷

جدیدترین نرم افزار ERP تولید ایران رونمایی شد

عصر بازآفرینی: آخرین محصول نرم افزاری یک شرکت دانش بنیان داخلی با نام shAuto ERP رونمایی و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، فرهاد الیشایی مدیرعامل شرکت شماران سیستم، در مراسم رونمایی از آخرین محصول نرم افزاری این شرکت گفت: امروز پس از حدود شش سال با تهیه زیرساخت ها و راهکارهای برنامه نویسی و توسعه، و همچنین تبدیل تکنولوژی های مدرن در نرم افزار شاهد رونمایی از shAuto ERP هستیم.

شماران سیستم
 

وی هزینه ساخت این نرم افزار را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تا امروز دانست که با توجه به ادامه گسترش آن، بیشتر هم خواهد شد.

مدیرعامل شماران سیستم اضافه کرد: نرم افزار راهکارهای ERP جدید یک محصول تماما داخلی و بومی است که مناسب برای کسب وکارهای کشور تهیه و تولید شده است.

 

شماران سیستم

 

الیشایی، قیمت نرم افزار جدید را متغیر و وابسته به گزارش شناخت، بررسی ها و تغییرات استراتژیک و زیرساختهای مختلف و مورد نظر شرکتهای خریدار اعلام کرد.
 
همچنین فرحناز مرادی رئیس هیئت مدیره هلدینگ شماران سیستم اضافه کرد: قیمت این نرم افزار ERP داخلی یک هشتم مشابه خارجی آن برای خریدار داخلی تمام می شود و ضمن کمک به اقتصاد داخلی از خروج بی رویه ارز جلوگیری می شود.
 
وی یادآور شد: نرم افزار shAuto ERP در برابر هرگونه حملات ویروسی به پروتکل های امن تجهیز شده است و البته تیم پشتیبانی نیز همواره در کنار خریداران خواهد بود.
 
رئیس هیئت مدیره هلدینگ شماران، در پایان سخنان خود خواستار حمایت دولت در دو بخش از تولیدکنندگان نرم افزار شد و متذکر شد: اولین خواسته ما حمایت بیشتر دولت از شرکتهای دانش بنیان به منظور صادرات نرم افزارهای ایرانی است و دومین موضوع، شرایطی فراهم شود تا از مهاجرت نیروهای متخصص شرکتهادی داخلی کاسته شود.
 

یادآور می شود که از صبح امروز نسخه بتا نرم افزار shAuto ERP از سوی شماران سیستم به بازار کشور عرضه می شود.

نام
نظر شما