جمعه 31 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم آباد آماده بهره برداری شد

۱۶:۳۵ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۸

۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم آباد آماده بهره برداری شد

عصر بازآفرینی: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: کار احداث و تکمیل ۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم آباد پایان یافته و بهره برداری از این واحدها همزمان با دهه فجر آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، رضا خالقی  گفت: برای ساخت این واحدها ۲۴ میلیارد تومان در قالب تسهیلات دولتی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۳۷ میلیارد تومان در حوزه راه و ابنیه های عمومی به منظور احداث و تکمیل ۱۰ کیلومتر جاده خرم آباد – کوهدشت و پل کشکان در این مسیر، ۳.۵ کیلومتر محور ازنا - شازند و احداث ۲ باب کتابحانه در بروجرد و رومشکان هزینه شده که همزمان با ایام دهه فجر افتتاح رسمی می شوند.

وی گفت: بنابر برنامه ریزی های انجام شده مقرر بود ۱۱ کیلومتر از محور ازنا – شازند بهسازی و بهره برداری شود که به دلیل شرایط جوی و بارش برف محقق نشده اما در صورت استمرار هوای آفتابی به مدت یک هفته برای نصب علائم و انجام ایمنی مسیر، این مهم محقق می شود.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل طرح های دهه فجر را ۷۲ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: همچنین پنج طرح بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در خرم آباد، دورود و الیگودرز آماده بهره برداری است.

از مجموع ۴۴ هزار واحد مسکن مهر استان، ۹۰ درصد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما