جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
افتتاح پروژه های راهسازی اصفهان با اعتبار ۷۲۲ میلیارد ریال

۱۶:۴۴ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

افتتاح پروژه های راهسازی اصفهان با اعتبار ۷۲۲ میلیارد ریال

عصر بازآفرینی: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام مبارک دهه فجر، ۸۴ کیلومتر پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۷۲۲ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام مبارک دهه فجر، ۸۴ کیلومتر پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۷۲۲ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۱ پروژه راهسازی به طول ۸۴ کیلومتر، ۱۵۳ واحد مسکن مهر، ۲ باب مسجد، یک باب مدرسه، پروژه توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان و یک پروژه بازآفرینی شهری افتتاح، ۸ مورد طرح جامع و تفصیلی و عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در سطح استان آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان دراین باره، گفت: احداث باند دوم محورهای نایین – انارک به طول ۳۲ کیلومتر، بادرود – کاشان به طول ۱۴ کیلومتر، دامنه – خوانسار – گلپایگان – خمین به طول ۳ کیلومتر، کاشان – برزک - ورکان به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۴۶۸ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در بخش راهسازی و دراین ایام مبارک افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

علیرضا قاری قرآن تکمیل عملیات راهسازی و انجام آسفالت گرم محورهای باند دوم تیران – سامان به طول ۶ کیلومتر، تقاطع غیر همسطح گلشن و واریانت اصلاح مسیر به طول ۳.۵ کیلومتر، سفید شهر – کاشان – نوش آباد به طول ۹ کیلومتر و احداث میدان کفران به طول یک کیلومتر از دیگر پروژه های راهسازی در سطح استان است که در این ایام و با اعتباری بالغ بر ۲۰۷ میلیارد ریال افتتاح می شود.

قاری قرآن به افتتاح پروژه راه‌های روستایی در این ایام اشاره کرد و گفت: تکمیل و آسفالت گرم محور آغداش – اسلام آباد بطول ۴ کیلومتر، بهسازی و آسفالت گرم محور شاپورآباد – محسن آباد به طول ۳.۵ کیلومتر و احداث محور مبارک آباد – اله آباد به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام است.

وی اظهار کرد: در این ایام ۱۵۳ واحد مسکن مهر قهجاورستان، یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شاهین شهر، ۲ باب مسجد در شهرضا و شاهین شهر و بحث بازآفرینی بازار تاریخی شهرضا جمعا با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در خصوص پروژه های عمرانی آماده کلنگ زنی در دهه فجر، گفت: باند دوم تیران – سامان به طول ۱۴ کیلومتر و آسفالت محور چادگان به طول حدود ۳ کیلومتر از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

قاری قرآن از افتتاح پروژه توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان در حوزه مهندسی و ساخت خبر داد و گفت: این ساختمان با مساحت ۲۳۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال تکمیل و تحویل دستگاه بهره بردار می شود.

وی از تهیه طرح جامع و تفصیلی ۸ شهر استان خبر داد و افزود: ۳ طرح جامع شهرهای ورنامخواست، سده لنجان و سمیرم با اعتبار حدود ۲ میلیارد ریال و طرح تفصیلی ۵ شهر کلیشاد و سودرجان، خوانسار، خور، گلشهر و گلدشت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در این ایام تهیه و ابلاغ می شود.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما