پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
برنامه احیا بافت فرسوده ۵۲ شهر تهیه شد

۱۶:۱۵ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

/گزارش خبری/

برنامه احیا بافت فرسوده ۵۲ شهر تهیه شد

پرشین خودرو: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه‌کار در گیلان وجود دارد که طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان ۷ هزار از این واحدها به صورت خودمالکی درآمده و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم، طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی گیلان در حال حاضر نزدیک به 10 هزار واحد مسکن مهر نیمه‌کار در گیلان وجود دارد که 7 هزار از این واحدها به صورت خودمالکی درآمده و باید تعیین تکلیف شوند از طرفی 2 هزار و 800 واحد دیگر نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شود.


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران، تعداد پروژه‌های دهه فجر امسال این دستگاه را 33 طرح اعلام کرد و اظهار داشت: آسفالت 31 کیلومتر راه روستایی و تعیین تکلیف بالغ بر 708 واحد مسکن مهر از جمله برنامه‌ها و اقداماتی است که اداره کل راه و شهرسازی نسبت به انجام آن اهتمام ورزید.


ماکان پدرام میزان اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال تا موعد دهه مبارک فجر 115 کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان آسفالت شد از طرفی تعیین تکلیف هزار و 300 واحد مسکن مهر و بهره‌برداری از آن‌ها نیز از جمله پروژه‌های انجام شده اداره کل راه و شهرسازی محسوب می‌شود.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما