پنجشنبه 9 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
مشارکت در طراحی و ساخت مسکن

۱۷:۴۰ | ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

فراخوان جذب سرمایه گذار،

مشارکت در طراحی و ساخت مسکن

عصر بازآفرینی: به منظور تحقق شعار سال جهش تولید شرکت بازآفرینی شهری ایران در نظر دارد، ساخت و طراحی 45 هزار واحد مسکن در اراضی و املاک خود را به سازندگان ذیصلاح از طریق مشارکت واگذار نماید.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به منظور تحقق شعار سال " جهش تولید "شرکت بازآفرینی شهری ایران در نظر دارد، ساخت و طراحی 45 هزار واحد مسکن در اراضی و املاک خود را به سازندگان ذیصلاح از طریق مشارکت واگذار نماید.

بر این اساس از کلیه سرمایه‌گذاران واجد شرایط دعوت بعمل می‌آید بسته پیشنهادی شامل تأمین مالی اقتصادی، فنی، تضمین کیفیت خدمات و فعالیت های مرتبط را به همراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق مربوطه در این زمینه را تا پایان وقت اداری مورخ 1399.01.30 به دبیرخانه شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 51، ارسال نمایند..

گفتنی است، پس از ارزیابی کیفی اولیه سرمایه گذاران و احراز صلاحیت شرکت کنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت بعمل خواهد آمد. شایان ذکر است ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس www.udrc.ir مراجعه و یا با شماره های تماس 88877954-021 و 87572410-021 دفتر تجهیز منابع مالی، فنی، اقتصادی و املاک شرکت تماس حاصل نمایند.
 

برچسب ها:

فراخوان ،ساخت مسکن 
نام
نظر شما