جمعه 7 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
ارکان و نحوه هدایت و پایش طرح‌های مطالعاتی مورد بررسی قرار گرفت

۱۷:۰۲ | ۱۳۹۹/۰۵/۰۱

در نشست شورای پژوهش و آموزش شرکت بازآفرینی شهری:

ارکان و نحوه هدایت و پایش طرح‌های مطالعاتی مورد بررسی قرار گرفت

در سومین نشست شورای پژوهش و آموزش شرکت بازآفرینی شهری ایران، ارکان و نحوه هدایت و پایش طرح‌های مطالعاتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، ماندانا ملک مدیر کل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در پایان این نشست مقرر شد نظام نامه پژوهشی و مطالعاتی شرکت با توجه به نظرات اعضاء اصلاح گردد، اظهار داشت: اعضاء در این نشست به توافق رسیدند که ارکان پژوهش شرکت شامل شورا و کمیته پژو هش و آموزش در نظام نامه بصورت دقیق معرفی گردد.

مدیر کل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: بمنظور کاربردی سازی و پیگیری اجرای نتایج حاصل از طرح‌های مطالعاتی، جلسه ویژه‌ای در رابطه با ارائه یافته‌های طرح توسط مجریان پژوهشی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در جلسات آتی شورای پژوهش و آموزش شرکت بازآفرینی شهری ایران از صاحب نظران و اساتید برجسته کشور استفاده خواهد شد، ابراز داشت: در این نشست مقرر شد، امور پژو‌هشی و مطالعاتی شرکت بصورت اولویت‌بندی شده انجام گردد.

ملک در پایان سخنان خود اظهار داشت: مقرر گردید، موضوعات رقابت‌پذیری و زیست‌پذیری در بازآفرینی محدوده‌ها و بافت‌های ناکارآمد شهری در مباحث پژوهشی و مطالعاتی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: ظرفیت تولید مسکن در محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری بمنظور هدایت سرریز جمعیتی شهرها به این مناطق از جمله موضوعات مهم در این نشست بود که مقررشد در اولویت‌های مطالعاتی شرکت قرار گیرد.

گفتنی است، در سومین نشست شورای پژوهش و آموزش شرکت حسین الماسی معاون فنی و نظارت، محمد مهدی نوروزیان مدیرکل دفتر راهبری و هدایت طرح های بازآفرینی، فرهاد قلی زاده سرپرست دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران و سایر اعضاء از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما