پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
چگونگی عملیاتی شدن تفاهم نامه وزارت راه و وزارت دفاع

۱۶:۵۶ | ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

/گزارش خبری/

چگونگی عملیاتی شدن تفاهم نامه وزارت راه و وزارت دفاع

در دیدار سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران زیرمجموعه ایشان با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ساخت مسکن برای پرسنل ناجا و احداث کلانتری در بافت‌‌‌های ناکارآمد شهری بویژه مناطق حاشیه‌نشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، در این نشست که در دفتر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت پذیرفت، سردار اسحاقی ضمن بیان اقدامات ناجا درمحدوده ها و محلات هدف بازآفرینی؛ حل مشکل مسکن کارکنان ناجا و کمک‌هایی که از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران در این راستا قابل ارائه است را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن برای پرسنل از اولویت‌های اصلی ناجا است، اظهارداشت: حل مشکل مسکن می تواند تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه و افزایش بازدهی و تعلق سازمانی کارکنان داشته باشد.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خواستار مساعدت مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حل موضوع مسکن پرسنل و نگاه ویژه ایشان در کمک به ساخت کلانتری ها در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای زحمت‌کش ناجا در مناطق سکونتگاه‌های غیررسمی با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری در نهایت باید منجر به افزایش کیفیت زندگی ساکنان در بافت های ناکارآمد شهری شود، گفت: حاشیه‌نشینان نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای هستند که میبایست با اولویت‌بندی مشکلات و نیازسنجی مطالبات، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی آنان تدبیر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مناطق درگیر موضوع حاشیه‌نشینی؛ معضلات اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی بسیاری وجود دارد که عدم توجه به رفع این معضلات، می‌تواند همه‌ی سطوح شهرها را درگیر نماید، تصریح کرد: ساماندهی حاشیه‌نشینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه‌های اجرایی نیز برای حل هرچه سریعتر این معضل، اهتمام دارند.

در این نشست با توجه به تفاهم نامه اخیر وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ مساعدت های لازم برای تامین مسکن کارکنان ناجا و احداث کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در مناطق حاشیه نشین از سوی مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت گرفت.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما