سه شنبه 29 اسفند 1402
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
پرداخت وام ودیعه مسکن آغاز شد

۱۷:۱۳ | ۱۳۹۹/۰۵/۱۵

/گزارش خبری/

پرداخت وام ودیعه مسکن آغاز شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسکن به بخش قابل ملاحظه ای از واجدان شرایط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص وام ودیعه مسکن مستاجران، گفت: برای دریافت وام ودیعه مسکن ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند. از روز گذشته ۱۴ مرداد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی افراد بر اساس کد ملی به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل مدارک اقدام می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پالایش ها و تحلیل اطلاعات دریافت شده از متقاضیان به این ترتیب است که گروه بندی شغلی متقاضیان، تحت پوششان کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی، زنان خودسرپرست، کارگران، حقوق بگیران، انجام شده است و بر اساس کد ملی متقاضیان مشخص است که هر کدام از متقاضیان در کدام بخش جایگاه دارند.

محمودزاده ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور استفاده وزارت راه و شهرسازی از سامانه رفاه ایرانیان که نظام درآمدی متقاضیان را دراورده است، گفت: تا قبل از ۲۰ مرداد فهرست متقاضیانی که واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن هستند استخراج و نهایی می شود. این افراد را به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری که بانک مرکزی معرفی کرده، ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: بر اساس تعهد قبلی تا قبل از پایان مرداد، وام ودیعه مسکن به بخش عمده ای از متقاضیان واجدشرایط پرداخت می شود.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما