جمعه 31 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
وزیر پیشنهادی وزارت صمت از گلپایگان می آید

۱۱:۲۴ | ۱۳۹۹/۰۵/۳۱

وزیر پیشنهادی وزارت صمت از گلپایگان می آید

شنیده شده است که به زودی نماینده مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهوری معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از پرشین خودرو، " علی بختیار " که از وی به عنوان نامزد نهایی معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت یاد می شود در توسعه شبكه قطعه سازی خودرو و ساخت و خودكفایی، و اشتغال افزون بر دو هزار و 500 نفر در شهر گلپایگان نقش مهمی داشته است.

وی دانش آموخته كارشناسی مهندسی برق، كارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس و دانشجوی دكتری رشته DBA دانشگاه تهران است که فعالیت کاری خود را از سال 1377 و در سازمان بازرسی كل كشور آغاز كرده است.

در كارنامه کاری " بختیار " می توان به سربازرس امور وزارت نفت، بازرس و سربازرس امور وزارت نیرو، سازمان انرژی اتمی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان بازرسی کشور، مشاور معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور، رییس فراكسیون پاسخگویی مجلس، نایب رییس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس، عضو كمیسیون انرژی مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی و ... اشاره کرد .

" علی بختیار " عضو نمایندگان ادوار مجلس می باشد و براساس شنیده ها از اقبال بسیار بالایی به منظور کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس یازدهم نیز برخوردار است.

نام
نظر شما