چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و بنیاد مسکن

۱۷:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۷/۱۹

/گزارش خبری/

همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و بنیاد مسکن

جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن حضور در شرکت بازآفرینی شهری ایران با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، دراین جلسه عبوری با یادآوری اهمیت موضوع حاشیه نشینی و همچنین بهبود وضعیت مسکن در کشور گفت: سرعت بخشیدن به امور مربوط به طرح اقدام ملی مسکن و تعهدات دولت در این زمینه تکلیف شرعی و برعهده تک تک ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه ساماندهی موضوع حاشیه نشینی امروز یک وظیفه برای همه دستگاه های نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیداورم در خصوص ساماندهی و ساخت مسکن برای مردم در بافت های ناکارآمد شهری بویژه در حاشیه شهرها با انجام پروژه های اقدام مشترک با بنیاد مسکن بتوانیم گام های اساسی در این رابطه برداریم.

جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن هم با بیان اینکه رمز موفقیت در بازآفرینی شهری ایجاد بسترهای مناسب برای اقدامات مشترک است، گفت: مبنای ساخت مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری و محلات فرسوده، ارتقای کیفیت زندگی شهری با استفاده از الگوی ایرانی است.

گفتنی است در این جلسه منوچهر خواجه دلویی رئیس هیات مدیره شرکت ایجاد محیط که از جمله سازمان های تابعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است نیز حضور داشت.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی شهری، اظهارداشت: با همت بالا و سرعت بخشیدن به امور می توان به سمت تحول بخشیدن به تولید و عرضه مسکن اقدام کرد.

در پایان طرفین بر سرعت بخشیدن به فراهم نمودن زمینه های همکاری مشترک تاکید نمودند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما