شنبه 1 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تهیه برنامه جامع بازآفرینی شهری 6 شهر سیستان و بلوچستان

۱۷:۰۳ | ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

/گزارش خبری/

تهیه برنامه جامع بازآفرینی شهری 6 شهر سیستان و بلوچستان

مجید روستا عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه جمال‌الدین آبرومند دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی از برخی محلات حاشیه‌ای شهرهای استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، روستا در این سفر از تهیه برنامه جامع و فراگیر بازآفرینی شهری 6 شهر زاهدان، چابهار، كنارك، ایرانشهر، زابل و خاش خبر داد.


به گفته این عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، علی‌رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته توسط كلیه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و خیرین؛ عدم هماهنگی و نبود نقشه راه جهت همسوسازی و تعامل اقدامات مشترك در استان سیستان و بلوچستان منجر به استمرار و نهادینه شدن توسعه نشده است.

او تصریح کرد؛ با درك این ضرورت برنامه جامع و فراگیر بازآفرینی شهری در 6 شهر زاهدان، چابهار، كنارك، ایرانشهر، زابل و خاش بر اساس اقدامات انجام شده، در دست انجام و نیازهای آتی محله‌های هدف در قالب دو دسته اقدامات درمانی و پیشگیرانه، تایید و تصویب شد.

روستا با بیان این ‌که جلسات متعددی با حضور دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان با نمایندگان عضو ستاد بازآفرینی استان در رابطه با تسریع در انجام پروژه‌های بازآفرینی در سطح استان تشکیل شده است، افزود: در جلساتی که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و... داشته‌ایم، برنامه‌ها و اقدام‌های این دستگاه‌ها در رابطه با پروژه‌های بازآفرینی ارائه و مقرر شد، جهت هماهنگی بیشتر اقدام‌ها در چارچوب برنامه جامع تدوین شود.

او افزود: در این جلسات از اقدام‌های انجام شده توسط شركت بازآفرینی شهری ایران تقدیر و تشكر شد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما