شنبه 1 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

۱۶:۱۴ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد:

ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

به گزارش عصربازآفرینی، کلنگ مرحله سوم احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان زده شد.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم با بیان اینکه همکاری نهادهای انقلابی در کشور و الگوی بودن آن در جهان، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همکاری نهادهای مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در رفع محرومیت های موجود در کشور گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه دار است.

رئیس بسیج سازندگی کشور، از ساخت مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

نام
نظر شما