جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 صدور گواهینامه‌های ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

۱۵:۳۵ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

/گزارش خبری/

صدور گواهینامه‌های ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

بهرام معماریان سرپرست معاونت فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران از صدور گواهینامه‌های ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‎های فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد و گفت: در دوره مدیریت جدید تعداد 7 گواهینامه جدید صادر شده و از سال 98 تاکنون نیز 21 گواهینامه توسعه‌گری،36 گواهینامه تسهیلگری و 69 گواهینامه کارگزاری صادر شده است.

به گزارش عصربازآفرینی، بهرام معماریان با اشاره به اجرای ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، گفت: بر اساس این قانون صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی در سه گرایش توسعه‌گری، تسهیلگری و کارگزاری را وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری ایران) تعیین می‌کند.

او افزود: این قانون در راستای مردمی‌سازی نوسازی و بهسازی و بازآفرینی و با توجه به جایگاه قانونی شرکت بازآفرینی شهری ایران در صدور صلاحیت مدیریت فنی، مالی و اجرایی اشخاص حقیقی و حقوقی مصوب شده است.

معماریان با بیان این که شرکت بازآفرینی شهری ایران به منظور تسهیل و تسریع صدور مجوزهای کسب و کار، سامانه‎‌ای جهت ثبت نام متقاضیان و بررسی مدارک آن‌ها به آدرس الکترونیکی http://82.99.227.26/made4 راه اندازی کرده است، درباره روند فعالیت این سامانه توضیحاتی ارایه کرد و گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت گواهینامه‌ها به صورت رایگان و غیرحضوری وارد سایت شده و پس از ورود به سامانه صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی با مطالعه دقیق و کامل دستورالعمل و بررسی نحوه امتیازدهی مدارک، ثبت‌نام کنند و سپس با در دست داشتن مدارک به اداره‌ کل راه و شهرسازی استان مربوطه مراجعه کرده تا بررسی مدارک توسط کارشناس صورت پذیرد.

معماریان افزود: پس از تایید مدارک توسط کمیته استانی، صورتجلسه امضا شده توسط اعضا کمیته در سامانه بارگذاری شده و بررسی مدارک توسط ستاد آغاز و با تشکیل کمیته ستادی و تایید اعضای کمیته ستادی فرآیند چاپ گواهینامه‌ها آغاز می‌شود.

به گفته سرپرست معاونت فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران آخرین ویرایش دستورالعمل ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در تاریخ 10/06/1398 به تایید و تصویب هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران رسیده و ابلاغ شده است.

نام
نظر شما