جمعه 31 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 بازدید هیاتی از مجمع نمایندگان تهران از منطقه ۱۱ پایتخت

۱۹:۱۹ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بازدید هیاتی از مجمع نمایندگان تهران از منطقه ۱۱ پایتخت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید از منطقه ۱۱ تهران خبر داد.

به گزارش عصربازآفرینی، علی خضریان در تشریح نشست جمع‌بندی نظارت میدانی خود به همراه اقبال شاکری دیگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از منطقه ۱۱ تهران به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یادبود شهدای عملیات والفجر ۸ با حضور معاون فرماندار تهران و شهردار منطقه ۱۱ در مسجد قندی محله امیریه تهران، گفت: به منظور بهبود خدمات رسانی روند عملکرد شرکت اتوبوسرانی در خط راه‌آهن_تجریش و افزایش تعداد اتوبوس‌ها در این مسیر مقرر شد موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به درخواست اهالی منطقه ۱۱ تهران برای احداث فضای بازی مناسب برای کودکان، فرمانداری تهران مکلف شد ظرف مدت دو هفته موضوع ایجاد فضای بازی در اتوبان کودک که زمین آن برای فضای بازی کودکان وقف شده است را پیگیری و نتیجه را به شهرداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارائه کند.

خضریان با اشاره به اینکه در این نشست شهردار منطقه ۱۱ قول داد پروژه آرام‌سازی خیابان شیخ بهایی تا پایان تابستان ۱۴۰۱ به پایان برسد، ادامه داد: مقرر شد با توجه به افزایش آمار سرقت در این محله خصوصا خیابان تشکری موحد در زمینه احداث کلانتری ظرف مدت ۳ ماه شهرداری و فرمانداری در زمینه اختصاص زمین و تامین اعتبارات لازم اقدامات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل نود با تاکید بر اینکه همچنین مقرر شد فرمانداری استان تهران در زمینه ساخت و تخصیص اعتبارات برای احداث کلانتری ابوسعید اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: ضمن اینکه کارگروهی با همکاری شهرداری و فرمانداری به منظور پیگیری ویژه مسئله بافت فرسوده منطقه ۱۱ تشکیل می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد تا پایان سال ضمن اینکه مبلمان شهری و قریب به ۲۰ مجموعه سرویس‌های بهداشتی از سوی شهرداری منطقه ۱۱ مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گیرد، سه مجموعه سرویس بهداشتی نیز در محلات مورد نیاز منطقه ۱۱ افزوده می‌شود، همچنین با توجه به مشکل مردم در کمبود پارکینگ عمومی مقرر شد شهرداری منطقه ۱۱ طی سال آینده عملیات احداث ۲ پارکینگ طبقاتی را آغاز کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه مقرر شد ظرف مدت ۲ هفته خانه خیر السلطنه در چهارراه گمرک توسط فرمانداری تعیین تکلیف شود، گفت: عملیات بازپیرایی میدان رازی در سال جاری آغاز و در سال آینده به پایان می‌رسد. همچنین ۵ بوستان نیز در ۵ محله فروزش، آگاهی، قلمستان، حر و کاشانی که فاقد فضای سبز هستند تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل و تحویل داده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی شهرداری در خصوص بناهای تاریخی مربوط به دوره قاجار حدفاصل میدان قزوین - پل امیر که برخی از آنها در حال تخریب هستند، اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: مقرر شد شهربازی و دریاچه مجموعه پارک رازی توسط شهرداری منطقه ۱۱ در بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تملک املاک اطراف پارک رازی آغاز شده است مقرر شد جهت تسریع در امور تامین بودجه لازم از سوی فرمانداری تهران با شورای شهر در دستور قرار بگیرد تا در بودجه سال آینده لحاظ شود، ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۱ موظف شد مسئله سدمعبر در خیابان‌های انبار نفت، فروزش و جوادیان را بررسی و در اسرع وقت تا پایان سال جاری این موضوع حل شود، همچنین مقرر شد شهرداری تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ کلیه مخازن زباله منطقه را تعویض کند.

خضریان در پایان با تاکید بر اینکه مقرر شد به منظور حل مشکلات برقی، تاسیسات و نصب سیستم‌های اعلام حریق و آتش‌نشانی مسجد قندی مبلغ ۳۰ میلیون تومان تا نیمه اسفندماه سال جاری توسط شهرداری منطقه ۱۱ اختصاص داده شود، عنوان کرد: ضمن اینکه از سوی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ نیز اقدامات لازم برای تقویت پایگاه بسیج مسجد و اختصاص تسهیلات مقتضی برای اختصاص سانس سالن ورزشی برای جوانان این مسجد انجام شود.

نام
نظر شما