جمعه 31 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی در تهران در دهه فجر

۱۹:۲۹ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی در تهران در دهه فجر

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اعلام کرد: ۹ پروژه عمرانی در مناطق مختلف شهرداری تهران همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش عصربازآفرینی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه های ساماندهی میدان امام خمینی(ره) در منطقه ۱۲، احداث چهار مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در مناطق ۱۳، ۱۵ و ۲۰، پایگاه های مدیریت بحران محله مسعودیه در منطقه ۱۵ و محله امام زاده زید در منطقه ۱۸ و ساختمان پلیس راهور و مسجد حسینی در منطقه ۷، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تکمیل و در راستای تسریع خدمت رسانی به شهروندان بدون تشریفات و برگزاری مراسم افتتاحیه مورد بهره برداری قرار گرفت.


وی با بیان آنکه در پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) حدود ۷۵۰۰ مترمربع پیاده راه ارتباطی و سنگ فرش در محوطه میدان و نیز خیابان موسوم به پشت شهرداری انجام شده است، بازپیرایی سنگفرش محوطه یادمان شهدا را آخرین مرحله عملیات عمرانی در این پروژه دانست و یادآور شد: یادمان شهدای شهر تهران در مرکز میدان امام خمینی(ره) و در محوطه ای به طول ۴۰۰ متر احداث شده و شامل ۴۰۰ لوح حاوی اسامی شهدای شهر تهران می باشد.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مراکز چهارگانه نگهداری از معتادان متجاهر را شامل مرکز خاوران و مرکز خاورشهر در منطقه ۱۵، مرکز شفق در منطقه ۲۰ و مرکز طراوت در منطقه ۱۳ ذکر و اضافه کرد: عملیات بهسازی این مراکز طی یک برنامه زمان بندی یک ماهه به ثمر نشسته است.


وی سوله های مدیریت بحران محله مسعودیه در منطقه ۱۵ و محله امام زاده زید در منطقه ۱۸ را از دیگر پروژه های به ثمر نشسته ذکر و اضافه کرد: این سوله ها که عملیات تکمیل آنها از پاییز سال گذشته آغاز شده بود، آماده تحویل به بهره بردار شده است.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق، بخش های قابل بهره برداری مسجد حسینی در محدوده خیابان سبلان(منطقه ۷) شامل شبستان ها و سرویس های بهداشتی این پروژه جمعاً به مساحت ۶۸۵ متر مریع بوده و ساختمان پلیس راهور این منطقه نیز شامل ساختمانی چهار طبقه به مساحت کلی ۱۵۰۰ متر مربع می باشد. عملیات بازسازی اساسی این ساختمان از مرداد ماه سال جاری به سازمان عمرانی مناطق واگذار شده بود.

نام
نظر شما