جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۶۰ نطقه پرخطر و حاشیه‌نشین در گلستان وجود دارد

۱۰:۱۸ | ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

۶۰ نطقه پرخطر و حاشیه‌نشین در گلستان وجود دارد

عصر بازآفرینی: چراغعلی گفت: بیش از ۶۰ نقطه پرخطر و حاشیه نشینی در استان داریم که کالبد بسیاری از بیماری‌ها است و توجه‌هایی که دولت به این مناطق داشته کافی نبوده و باید اقدامات ما در ابن زمینه بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از شبستان،  عبدالرضا چراغعلی در پنجمین جلسه سلامت و امنیت غذایی استان گلستان اظهار کرد: حضور رئیس جمهور رهاورد خوبی در حوزه سلامت استان داشت و امیدواریم با پیگیری شما مسئولان این مصوبات پیگیری و اجرایی شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان ادامه داد: امیدواریم در هفته پیشرو از سازمان مردم نهاد درهفته«پویش مقابله با سرطان» استفاده شود و بتوانیم در این هفته برنامه ویژه برای کنترل و آموزش سرطان به جامعه داشته باشیم تا مردم را از خطرهای در کمینشان اطلاع کسب کنند.

چراغعلی یادآور شد: سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی در بحث سلامت کمک می‌کنند ولی کارنامه قابل قبولی در حوزه پیشگیری نداشتیم و باید برنامه‌های خاصی در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: بیش از ۶۰ نقطه پرخطر و حاشیه نشینی در استان داریم که کالبد بسیاری از بیماری‌ها است و توجه‌هایی که دولت به این مناطق داشته کافی نبوده و باید اقدامات ما در ابن زمینه بیشتر شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: مشکلات سلامت و بهداشت استان در شان این کارگروه است و درخواست داریم گروهی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شود و این مناطق را بازدید داشته باشند و اولویت‌ها احصا شود و از دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات این مناطق محروم و آسیب پذیر عمل کنند.

وی افزود: باید همه دست به دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم و باید در این مسیر از ظرفیت رسانه ملی و فعالان اجتماعی استفاده کنیم.

برچسب ها:

حاشیه نشین ،گلستان ،سلامت 
نام
نظر شما