شنبه 29 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
دامغان ۳۹۰۰ واحد مسکن مهر دارد

۰۹:۳۴ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

دامغان ۳۹۰۰ واحد مسکن مهر دارد

عصر بازآفرینی: سرپرست مسکن و شهرسازی دامغان از وجود سه هزار و ۹۱۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر،  مهدی هراتی، بابیان اینکه سه هزار و ۹۱۰ واحد مسکن مهر در دامغان وجود دارد که تاکنون سه هزار و ۵۱۳ واحد آن افتتاح و به متقاضیان واگذار شد، اضافه کرد: از این تعداد سه هزار و ۴۲۹ واحد در قالب فروش اقساطی بوده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد مسکن مهر موجود ۳۹۶ واحد دیگر نیز باقی‌مانده که امیدواریم به‌زودی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود، اضافه کرد: ۳۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان فاقد متقاضی است.

سرپرست مسکن و شهرسازی دامغان اضافه کرد:این شهرستان در بحث ساخت‌وساز و تحویل مسکن مهر به متقاضیان بعد از شهرستان سمنان رتبه دوم را داراد.

هراتی بابیان اینکه مسکن مهر دامغان در دو زمین جداگانه به مساحت ۲۷.۶ هکتار و ۲۶ هکتار در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد، ابراز داشت: تاکنون دو باب مدرسه، یک مرکز جامع سلامت شهری، دو باب مسجد و یک باب کلانتری و یک باب سالن ورزشی ویژه مسکن مهر نیز در حال احداث است.

وی به دو پروژه مسکن بهزیستی در دامغان نیز اشاره داشت و تصریح کرد: دو پروژه ۱۱۲ واحدی مسکن بهزیستی در شهرستان وجود دارد که تاکنون ۷۰ واحد آن تکمیل و از این تعداد ۴۹ واحد به متقاضیان آن تحویل داده‌شده است.

سرپرست مسکن و شهرسازی دامغان اضافه کرد: ۴۲ واحد باقیمانده مسکن بهزیستی شهرستان دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم به‌زودی این واحدها تکمیل و به متقاضیان آن واگذار شود.

هراتی با تاکید بر اینکه پیمانکار پروژه تهران قومس موظف به اجرای کامل و درست قرارداد منعقده در تکمیل و واگذاری مسکن به متقاضیان است، اظهار داشت: این پروژه دو بخش دارد که از ۱۵۶ واحد مربوط به مسکن و شهرسازی ۳۵ واحد تحویل و ۷۲ واحد دیگر در حال تکمیل است.

وی همچنین اضافه کرد: ۸۴ واحد از این پروژه تحت اختیار پیمانکار این پروژه است که می‌بایست برای تکمیل و تحویل متقاضیان آن شتاب بیشتری انجام دهد.

برچسب ها:

مسکن ،مسکن مهر ،شهرسازی 
نام
نظر شما