سه شنبه 29 خرداد 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
دستگاه های خدمات رسان به ساخت و ساز غیرمجاز خدمات ندهند

۱۳:۰۱ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

دستگاه های خدمات رسان به ساخت و ساز غیرمجاز خدمات ندهند

عصر بازآفرینی: استاندار تهران گفت: دستگاه های خدمات رسان به ساخت و ساز غیرمجاز خدمات ندهند.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: در ساخت وساز غیر مجاز هر دستگاهی بابیان مشکلات از خود رفع مسئولیت می کند، در حالی که در این خصوص عمل به قانون فصل الخطاب است.

استاندار تهران افزود: دستگاه های خدمات رسان مکلفند که هیچ گونه خدماتی به ساخت وساز های غیرمجاز ندهند، برای کاهش آمار ساخت و سازهای غیر مجاز توجه به اصل پیشگیری ضروری است.

وی عدم بازنگری در طرح های هادی و کند بودن روند آن را از عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران دانست و گفت: عدم اجرای قانون نیز یکی از عوامل مهم رشد ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران است، می بایست هرگونه مجوز ساخت و ساز در حریم شهرها ممنوع و به شهرداران ابلاغ شود.

نماینده عالی دولت در استان تهران خواستار بازنگری در طرح های هادی در این استان شد و گفت: طرح های هادی روستایی در اولویت بنیاد مسکن روستایی باشد و باید با اولویت و تعیین زمان این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

وی با انتقاد از عدم حمایت از کشاورزان گفت: به جای حمایت همه جانبه از اراضی کشاورزی کاری کردیم، که اراضی کشاورزی به حریم های شهری نزدیک شود، مسئولیت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی برعهده سازمان جهاد کشاورزی است.

استاندار تهران اضافه کرد: در صورت وجود راهکار قانونی جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۹۹ باید به خزانه واریز شود و طبق قانون اعتبار آن توزیع شود

برچسب ها:

ساخت و ساز ،استاندار ، 
نام
نظر شما