جمعه 28 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تشکیل ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند

۱۵:۰۵ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۹

تشکیل ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند

عصر بازآفرینی: فرماندار دماوند گفت: ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، مجید صفری در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت:  پیگیری های لازم برای اتمام پروژه های نیمه کاره ای که بعضا ۱۵ الی ۱۶ سال نیمه کاره مانده بوده انجام شده و در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد، که نمونه آن ساختمان فنی حرفه ای بود، که بعد از ۱۵ سال با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحویل شهرداری دماوند داده شد، تا تکمیل شود.

وی گفت: در حال حاضر جلسات متعددی با خیرین امنیت ساز برای ایجاد امنیت پایدار برگزار کردیم و با گماردن نگهبان محله سعی در ارتقا امنیت شهرستان با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه هستیم.

فرماندار دماوند از سامان دهی حمل و نقل دماوند خبر داد و افزود: شبکه حمل و نقل دماوند در حال سامان دهی است.

وی دماوند را شهرستانی بحران خیز دانست و گفت: دماوند زلزله خیز است، از طرفی برف گیر بودن و شرایط جوی دماوند نیاز این شهرستان به سازمان بحران منظم را افزایش می دهد، که این سازمان با سازوکار خاص خود در حال شکل گیری است، ما در برف و طوفان دوم که هفته پیش بود، کم ترین مشکل را داشتیم، که به دلیل آمادگی در فاصله بارش ۲ برف بوده است.

صفری اضافه کرد: استفاده از توان و امکانات سمن ها و مردم در مواقع بحران بسیار اهمیت دارد.

وی از تشکیل ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند خبر داد و گفت: از بیش از شهرک اطراف دماوند، بسیاری به حاشیه نشینی تبدیل شده که ما در حال سامان دهی آن ها هستیم.

برچسب ها:

حاشیه نشین ،دماوند 
نام
نظر شما