ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اختصاص 39 میلیارد ریال اعتبار برای بازآفرینی شهر بناب

۱۵:۳۴ | ۱۳۹۸/۰۲/۱۶

فرماندار بناب خبر داد:

اختصاص 39 میلیارد ریال اعتبار برای بازآفرینی شهر بناب

عصر بازآفرینی: فرماندار بناب از اختصاص 39 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در این شهرستان برای سال 98 خبرداد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایرنا، امین رفیعی روز دوشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بناب با بیان اینکه این مبلغ در قالب 13 طرح عمرانی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی در محلات حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی هزینه خواهد شد؛ افزود: قرار است با تخصیص حداقل 20 درصد اعتبارات مراحل اجرایی این طرح ها آغاز شود.

وی اعلام کرد: در این راستا 3 میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی 120 تیر برق در محلات سکونتگاه های غیررسمی و همچنین بافت های فرسوده اختصاص یافته است که امیدواریم امور برق شهرستان با اولویت بندی محلات نسبت به جابجایی تیرهای برق اقدام کند.

رئیس ستاد بازآفرینی شهری بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر اصلی این شهر یادآوری کرد: در گذشته برای آسفالت معابر این شهر توجه چندانی صورت نگرفته است.
رفیعی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز یک سال از آسفالت خیابان آب شمالی در بناب نمی گذرد، به جهت کیفیت پایین آسفالت و عدم پیگیری مسئولان امر آسفالت از بین رفته است که امیدواریم شهرداری و راه و شهرسازی با بررسی های لازم از هدر رفت منابع پیشگیری کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدرسه در محله آغداش خبرداد و گفت: این مدرسه 6 کلاسه بوده که به 12 کلاسه تبدیل شده است.
محمود قهرمانی با اشاره به کمبود مدرسه در سکونتگاه های غیررسمی شهر افزود: در دیزج شمالی تنها یک مدرسه داریم که جوابگوی نیاز منطقه نیست و در صورت امکان اعتبار لازم برای احداث مدرسه جدید در این محله در نظر گرفته شود.
مدیر آموزش و پرورش بناب اضافه کرد: در شهرک ولی عصر(عج) بناب با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم و در این شهرک دانش آموزان بصورت مختلط به مدرسه می روند .

برچسب ها:

 
نام
نظر شما