شنبه 29 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
بازآفرینی شهری در بافت فرسوده از الویت های راه شهر سازی

۱۳:۱۰ | ۱۳۹۸/۰۳/۲۳

/گزارش خبری/

بازآفرینی شهری در بافت فرسوده از الویت های راه شهر سازی

عصر بازآفرینی: بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و نارامدی شهری از برنامه و اولویت های مهم راه و شهرسازی در سال رونق تولید است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال رونق تولید وزارت راه و شهرسازی هم برنامه‌ها و اولویت‌های برای تولید مسکن دارد گفت: از جمله این برنامه‌ها ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن جدید، آماده سازی زمین برای تولید مسکن در تامین مسکن آمادگی بر روی مشارکت توسط سرمایه گذاران و انبوه سازان است.

وی افزود: تامین زمین برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین برنامه ریزی برای مسکن طلاب از دیگر برنامه‌های راه شهر سازی در سال جاری است.

جعفری ادامه داد: تکمیل مسکن مهر در استان حدود سه هزار و ۹۰۰ واحد به اتمام رسیده و ۵۱ واحد دردست اجرا می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های مهم راه شهرسازی بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری می‌باشد افزود: برنامه‌های بازآفرینی شهری در دو بخش می‌باشد یک بخش پروژه‌های زیربنایی و روبنایی در قالب ۸۰ پروژه به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان که به استان ابلاغ شده و در حد ۲۰ درصد تخصیص دارد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث کتابخانه، پارک، کمک به بهسازی معابر و روکش آسفالت معابر، کانال جمع آوری آب، سالن ورزشی خانه، پیاده رو سازی، احداث مدرسه، تامین و اصلاح شبکه برق معابر، خانه محله است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: بخش نوسازی و احداث مسکن که شامل احداث مسکن توسط مالکین و توسط توسعه گران انبوه سازی و مجریان ذیصلاح می‌باشد و برای آن ۳۵ میلیارد تومان یارانه برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما