پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 مسکن اولویت اصلی طرح بازآفرینی شهری در یزد است

۱۶:۴۶ | ۱۳۹۸/۰۳/۲۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

مسکن اولویت اصلی طرح بازآفرینی شهری در یزد است

عصر بازآفرینی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که تکمیل و تحویل 100 طرح نیمه در اولویت اجرایی مدیریت ارشد استان قرار گرفته است، گفت: در طرح بازآفرینی شهری بحث مسکن اولویت امسال استان یزد است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا، محسن صادقیان در جلسه مشترک معاونان استاندار یزد، فرمانداران و بخشداران استان با اشاره به تعداد طرح‌های نیمه تمام در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از نزدیک به 100 طرح نیمه تمام استان از جمله اولویت‌های اجرایی در یزد است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر طرح‌هایی که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در اولویت تکمیل قرار دارند،افزود: فرمانداران باید با تعیین اولویت‌های اجرایی باید بیش از پیش بر اجرای این مهم تمرکز کنند.

معاون عمرانی استاندار یزد در ادامه با اشاره به ضرورت تسریع در امور اجرایی تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان،‌ گفت:‌ طرح های مشارکتی که طبق قانون باید با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شوند دیگر اولویت‌های اجرایی استان در تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد است.

وی تکمیل طرج راه آهن یزد شیراز، تکمیل ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی به فرعی و توسعه و ساماندهی ایستگاه راه آهن مرکزی را از جمله طرح‌های در دستور کار استانداری دانست و بیان کرد:‌ بحث آب و حفاظت از منابع آب نیز به طور جدی همچنان در دستور کار است.

صادقیان با بیان این‌که در بحث معادن پیگیری قانون یک درصد معادن از جمله اولویت‌های اجرایی است،‌ تأکید کرد:‌ در طرح بازآفرینی شهری و گردشگری هم بحث مسکن در اولویت استان قرار گرفته است.

این مسئول در پایان در مورد طرح‌های تفضیلی نیز گفت: طرح‌های تفضیلی شهرهای هرات، مهریز و ابرکوه تکمیل شده و طرح زارچ و اشکذر نیز در دستور کار قرار دارد ضمن این‌که بازنگری طرح جامع یزد و میبد را نیز در سال ۹۸ آغاز خواهیم کرد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما