چهارشنبه 13 تير 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
هیئت های اجرایی با هدایت استانداران به بازآفرینی شهری شتاب دهند

۱۷:۰۱ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

معاون وزیر راه و شهرسازی:

هیئت های اجرایی با هدایت استانداران به بازآفرینی شهری شتاب دهند

عصر بازآفرینی: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیچیدگی ها و دشواری‌های فعالیت های حوزه بازآفرینی شهری، گفت: گردش کار کوتاه و افزایش سرعت فعالیت ها ضروری است.

به گزارش عصر بازآفرینی، سید محمد پژمان دیروز در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به متمرکز بودن اختیارات در ستاد و مرکز، اظهارکرد: به دلیل فاصله، مدیران استان برای حل مسائل خود در این حوزه در حال رفت و آمد هستند و این مساله به نوبه خود آسیب رسان و متوقف کننده است.

وی ادامه داد: با وجود پیچیدگی ها و دشواری‌هایی که در حوزه بازآفرینی شهری کشور وجود دارد، گردش کار کوتاه و افزایش سرعت فعالیت ها بسیار ضروری است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی مدیران استان و پاسخگویی دلسوزانه آن‌ها به مردم باید تکیه و اعتماد بیشتر به آن‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تمامی اختیارات خود در هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری را به هیئت اجرایی استان تفویض کردیم تا در این زمینه با هدایت استانداران کارها را به سرعت انجام دهند و در خصوص منابع، کاربری‌ها، انواع رویکردها و… تصمیم گیری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حوزه سیاست گذاری و تصمیم گیری ها و مسائل کلان ملی به هیئت اجرایی استان انتقال پیدا خواهد کرد، اظهار امیدواری کرد: تا با کوتاه شدن فاصله تصمیم گیری ها و اقدامات و تشخیص درست نسبت به ضرورت‌ها و اولویت‌ها رضایتمندی مردم بیشتر فراهم شود و مشارکت مردم در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده افزایش پیدا کند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما