دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
1000 مدرسه لرستان کد تخریب خوردند

۱۰:۳۸ | ۱۳۹۷/۰۸/۲۸

1000 مدرسه لرستان کد تخریب خوردند

عصر بازآفرینی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا ، رضا زینی‌وند مقدم، با بیان اینکه 1000 مدرسه استان کد تخریب خوردند، افزود:  برخی از مدارس ما مقاوم‌سازی شدند و برخی با همان شرایط، سفید و تجهیز کردیم و ناچاریم از این مدارس برای تحصیل دانش آموزان استفاده کنیم چون فضای کافی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با رئیس نوسازی کشور مذاکره کردیم و پیگیری شد، اضافه کرد: اعتبار تکمیل تمام پروژه‌های ملی و خیرساز که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند اخذ کردیم .


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: برای این مدارس که کد تخریب خوردند باید اعتباری داده شود تا طی سال‌های آینده نوسازی شوند.


وی ادامه داد: با مجمع خیرین مدرسه‌ساز، نوسازی مدارس و استانداری صحبت شد و تلاش کردیم که خوشبختانه نزدیک به 10 میلیارد تومان در چارچوب بند «ز» تبصره ق بودجه اضافه کردند که این اعتبارعلاوه بر اعتباراتی  است که به لرستان اختصاص یافته است.

زینی وند گفت: امید است امسال این طرح‌های خیرساز و ملی  که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را به اتمام برسانیم تا بخشی از فضای آموزشی استان را تأمین کنیم.

وی عنوان کرد: از این اعتبار ابلاغ شده  7.5 میلیارد تومان برای طرح‎های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی، 1 میلیارد تومان برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی و 1.5 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: اعتبار این پروژه‌ها ابلاغ شده که در مرحله پیمان است شخصاً پیگیر انجام این مهم هستم

برچسب ها:

نوسازی ،مدارس 
نام
نظر شما