دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 شناسایی ۳۳ منطقه حاشیه نشین در مازندران

۱۶:۱۰ | ۱۳۹۸/۰۵/۰۲

شناسایی ۳۳ منطقه حاشیه نشین در مازندران

عصر بازآفرینی: معاون اجتماعی بهزیستی مازندران از شناسایی و وجود ۳۳ مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار در این استان خبر داد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از تسنیم، وحید حسین زاده ، با بیان اینکه حاشیه‌نشینی در بطن شهرها و خارج از آنها، آسیب‌های اجتماعی به همراه دارد، اظهار داشت: در کل کشور حدود 850 منطقه و در مازندران 33 منطقه حاشیه‌نشین و کم برخوردار شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی استان در سال گذشته 9 پایگاه خدمات اجتماعی در این مناطق برپا داشته است، افزود: در سال‌جاری این تعداد به 13 پایگاه خدمات اجتماعی رسیده است.

حسین زاده گفت: به منظور تجهیز پایگاه های خدمات اجتماعی در سال‌جاری برای مناطق حاشیه‌نشین حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.

معاون اداره کل بهزیستی مازندران، یکی از رویکرد اصلی سازمان بهزیستی در این مناطق را توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی ساکنان این مناطق دانست و افزود: سازمان بهزیستی حدود 28 مهد ویژه حاشیه‌نشینی و غربالگری و ارائه خدمات اجتماعی رایگان را برای بهبود ارائه خدمات اجتماعی در این مناطق ایجاد تا حس تعلق شهروندی را در ساکنان آن مناطق بالا ببرد.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی مازندران در مهد کودک‌ها ارائه یک وعده غذای گرم رایگان را در مناطق حاشیه‌نشینی برای تعداد 1300کودک تحت پوشش انجام داده است.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما