دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی در قزوین

۱۶:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

/گزارش خبری/

اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی در قزوین

عصر بازآفرینی: معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به منظور ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از مهر، رافع ناصری فر اظهار کرد: بعد از ابلاغ شیوه نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده از اردیبهشت سالجاری تا کنون تعداد ۴۹ متقاضی در قالب اشخاص حقیقی، خود مالک و انبوه سازان با مراجعه با سایت مربوطه ثبت نام انجام داده‌اند.

ناصری فر بیان کرد: این افراد برای ساخت ۲۶۹ واحد به بانک مسکن شعب استان معرفی شده‌اند که از این تعداد، ۱۶۳ واحد در شهر قزوین، ۱۰۵ واحد در شهرستان الوند و یک واحد نیز در شهرستان تاکستان است.

وی افزود: این تسهیلات شامل یک وام ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحدها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحدها و اینکه وی مالک حقیقی می‌باشد یا انبوه ساز، تا ۱۰۰ میلیون افزایش می‌یابد و ما به التفاوت تسهیلات ۴۰ میلیونی تا ۱۰۰ میلیونی نیز با نرخ ۱۸ درصد و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل انجام است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده‌ای نداشته و صرفاً با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی به بانک قابل پرداخت است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست و یا تقاضا به سامانه (facility.udrc.ir) مراجعه نمایند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما