شنبه 29 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اجرای طرح های باز آفرینی ضامن حفظ حقوق و هویت شهروندان

۱۷:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۶/۱۶

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

اجرای طرح های باز آفرینی ضامن حفظ حقوق و هویت شهروندان

عصر بازآفرینی: استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری گفت:اجرای طرح های باز آفرینی شهری،توانمند سازی محلات حاشیه شهرها و ضامن حفظ حقوق و هویت شهروندان است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا، احمد علی موهبتی"استاندار" در دیدار با سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری، با بیان اینکه طرح های عمرانی بزرگی مانند گازرسانی و طرح های بازآفرینی شهری با هدف ارتقای کیفیت زندگی مردم در استان در حال اجراست که توانمند سازی محلات حاشیه شهرها را در پی دارد و ضامن حفظ هویت و حقوق شهروندان است.

وی افزود: بانگاه ویژه دولت یک عزم جهادی در استان شکل گرفته است.

استاندار با اشاره به اینکه توجه تیم مدیریت استان به مناطق و محلات كم برخوردار و حاشیه شهرها است؛ تصریح کرد: بطور مثال گازرسانی و نصب انشعاب در محلات حاشیه شهر زاهدان آغاز شده است که این موضوع تکریم حقوق شهروندی و برخورداری ساکنین این محلات از خدمات بیشتر دولت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری هم از آمادگی و برنامه های این شرکت برای تشریح در رفع معضل حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری خبر داد.

سید محمد پژمان گفت: با نگاه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان، در سریع ترین زمان ممكن، رشد و توسعه استان را در ابعاد مختلف شاهد خواهیم بود.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما