پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اختصاص یک سوم برنامه سوم شهر تهران به حوزه هوشند سازی

۱۸:۱۹ | ۱۳۹۸/۰۸/۲۸

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

اختصاص یک سوم برنامه سوم شهر تهران به حوزه هوشند سازی

عصر بازآفرینی: یک عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران هشدار تحول در کسب و کار و اقتصاد را درک کرده به طوری که در برنامه سوم شهر تهران یک سوم از کیفیت و کمیت را به حوزه شهر هوشمند اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر،  محمود میر لوحی، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران در یکصد هفتاد و هفتمین جلسه شورا و پس از سخنان سورنا ستاری معاون علم و فناوری رییس جمهور در صحن شورا گفت: مدیریت شهری تهران صدای زنگ هشدار تحول در کسب و کار و اقتصاد و منابع پایدار را درک کرده است به طوری که در برنامه سوم شهر تهران یک سوم از کیفیت و کمیت را به حوزه شهر هوشمند اختصاص داده است.


میر لوحی همچنین افزود: ما در اصلاح دستور العمل فعالیت شورایاری ها کارگروه فناوری و نو آوری در محلات را راه اندازی کردیم و امیدواریم از کف جامعه به موضوع نوآوری پرداخته شود و همه بخش های جامعه آغشته به فناوری و نوآوری گردد.


وی افزود: مسئله امروز کشور اشتغال، درآمد و منابع پایدار و نیز امید و نشاط اجتماعی است که قطعا از این مسیر شدنی تر است .

میر لوحی همچنین گفت: از حالا بپذیریم شهر هوشمند بی مکان است و منطقه ای نیست و لذا می توان در کنار فعالیت های پیرامون دانشگاه شریف این فعالیت ها و امتیاز ها و تسهیلات را در دانشگاه های دیگر در بافت های فرسوده به کار گرفت.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا گفت: مدیریت شهری قطعا پیشرو در بکار گیری روش های نوآورانه و فناوری است و امیدواریم در این زمینه مکانیسم سنجش پذیری ایجاد شود تا بتوانیم این اتفاقات را ارزیابی کنیم.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما