يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۶ هزار هکتار بافت فرسوده در استان تهران وجود دارد

۱۶:۳۴ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

/گزارش خبری/

۶ هزار هکتار بافت فرسوده در استان تهران وجود دارد

عصر بازآفرینی: استاندار تهران با شاره به وجود ۶ هزار هکتار بافت فرسوده در شهر و استان تهران گفت: احیای بافت های فرسوده در اولویت کاری فرمانداران استان تهران باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر،  انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در سومین نشست فصلی شهرداران استان تهران که در شهر وحیدیه شهریار برگزار شد اظهار داشت: بازآفرینی بافت های فرسوده در استان تهران ملموس تر از سایر استان ها است و در استان تهران اگر بخواهیم روند عادی را در احیای بافت فرسوده طی کنیم شاید ۴۰ سال بطول می انجامد و تلاش در این بخش باید جهادی باشد.


وی با تاکید بر اینکه فرمانداران استان تهران باید بعنوان یک اولویت احیای بافت های فرسوده را در دستور کار قرار دهند گفت: حدود ۳۲۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهر و ۲۸۰۰ هکتار نیز در شهرستان های استان دارد.


محسنی بندپی افزود: اجرای طرح بازآفرینی شهری کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و احیای بافت های فرسوده را اگر جدی نگریم آسیب های اجتماعی تشدید خواهد شد چرا که اکثر ساکنین این بافت ها از اقشار ضعیف جامعه هستند و نباید از جنبه های اجتماعی اجرای این طرح غفلت کنیم.

استاندار تهران بیان داشت: در نیمه اول دی ماه جلسه ای با حضور فرمانداران شهرداران و دستگاه های دخیل در اجرای طرح بازآفرینی برگزار می کنیم و گزارش گیری خواهیم کرد.

وی افزود: در جریان اغتشاشات اخیر علیرغم تخریب برخی ساختمان های شهرداری ها شاهد عدم توقف فعالیت های روزمره شهرداری بودیم و این شایسته قدردانی است.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه مدیران باید در پی جلب رضایت مردم باشند عنوان داشت: مشارکت حداکثری مردم در گرو تلاش های مسئولین در خدمت رسانی به مردم است و اگر مسئولی وعده ای داد و به آن عمل نکرد این باعث تضعیف سرمایه اجتماعی است و کاهش سطح رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

استاندار تهران با اشاره به پیش رو بودن انتخابات گفت: بیانات مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از طرح دولت باعث تفکیک صف اغتشاشگران و مردم شد مثل نسخه شفا بخش برای جامعه بود و امروز در شرایطی بسیار حساس و ویژه قرار داریم و آشوب های اخیر پیش زمینه تحت الشعاع قرار دادن انتخابات بود و البته با آمادگی و اشراف اطلاعاتی خیلی از نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما