جمعه 7 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۲۱ هزار واحد مسکونی روستایی همدان بازسازی می‌شود

۱۷:۲۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۹

۲۱ هزار واحد مسکونی روستایی همدان بازسازی می‌شود

عصر بازآفرینی: مدیرکل بنیاد مسکن همدان گفت: ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی طی امسال و سال آتی در این استان بهسازی و نوسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از ایرنا،  حسن ظفزی گفت: با احداث واحدهای خسارت دیده در استان همدان شاهد تحول و انقلابی بزرگ در ساخت مسکن، بازسازی بافت‌های ناکارآمد و فرسوده، کم دوام و بی دوام روستایی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: بهسازی و نوسازی 21 هزار واحد مسکونی روستایی در استان، جهش قابل توجهی در شاخص نوسازی و بهسازی مسکن روستایی استان ارزیابی می شود.

ظفری با اشاره به اینکه شاخص نوسازی و بهسازی مسکن روستایی استان ۵۴ درصد است، گفت: براساس برنامه افق ۱۴۰۴ کشور باید این شاخص به ۷۰ درصد برسد.


مدیرکل بنیاد مسکن همدان از اجرای عملیات فاز یک بهسازی معابر روستایی در ۷۰۷ روستای استان خبر داد و گفت: از ۹۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار همدان در ۷۰۷ روستا عملیات فاز یک بهسازی انجام شده، در ۳۶۱ روستا به اتمام رسیده و در ۳۴۱ روستا در حال انجام است.

ظفری افزود: طی چهار سال گذشته ۴۹۹ روستا از قیر اعتباری برخوردار شدند و بیش از ۶۰۴ حواله صادر شده که ۴۵۸ کیلومتر آسفالت معابر روستایی در استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات عمرانی سال ۹۸ استان همدان ۹۳ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان است که تاکنون ابلاغ شد، یادآوری کرد: در استان همدان ۱۶۵ هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد که ۱۴۶ هزار جلد سند مالکیت برای اماکن روستایی استان صادر شد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما