پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
سکونت 40 درصد تهرانی‌ها در بافت ناپایدار و فرسوده

۱۶:۴۱ | ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

/گزارش خبری/

سکونت 40 درصد تهرانی‌ها در بافت ناپایدار و فرسوده

عصر بازآفرینی: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از افزایش 10 برابری بودجه نوسازی پایتخت طی 3 سال گذشته خبر داد و گفت:‌40 درصد تهرانی‌ها در بافت ناپایدار و فرسوده زندگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره نوسازی بافت فرسوده در پایتخت اظهار داشت: مدیریت شهری سال 96، 45 میلیارد تومان و سال 97، 172 میلیارد تومان، سال 98، 282 میلیارد تومان همچنین در سال 99، 440 میلیارد تومان برای نوسازی بافت فرسوده اختصاص داده است و به عبارتی بودجه نوسازی طی 3 سال 10 برابر شده است.

وی بیان داشت: رویکرد مدیریت شهری در بازسازی بافت فرسوده بسیار مثبت است و در تأمین بودجه نیز اقدامات مؤثری انجام گرفته به طوری که از سال 96 تا الان بودجه مورد نظر 10 برابر شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: 40 درصد جمعیت تهران در بافت ناپایدار و فرسوده زندگی می‌کنند و به نوعی سکونت در فضای نسبتاً ناامن دارند بر همین اساس من درخواست تشکیل کمیته ویژه مقابله با زلزله در شورای شهر را داشتم و به نظرم باید اقدامات مورد نیاز به صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت انجام شود.
 

برچسب ها:

 
نام
نظر شما