شنبه 8 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
کلنگ زنی هفت پروژه بازآفرینی شهری در هفته دولت

۱۷:۰۵ | ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

/گزارش خبری/

کلنگ زنی هفت پروژه بازآفرینی شهری در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از کلنگ زنی هفت پروژه بازآفرینی شهری در هفته دولت در مناطق محروم استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی، سید عبدالمجید نژادصفوی به توضیح پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان خراسان شمالی پرداخت و گفت: کلنگ زنی هفت پروژه شامل ساخت مجتمع ورزشی در محله جوادیه، بهسازی و روشنایی محاوط جوادیه، ساماندهی مسیل محله جوادیه، ساماندهی و بازسازی معابر جوادیه، ساماندهی منطقه ارمغان در مرکز استان، اصلاح شبکه برق و روشنایی محله ارمغان وکاروان محله و بهسازی پیاده راه میدان امام بجنورد همزمان با هفته دولت انجام می شود.

او ادامه داد: کل اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه‌ها 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است و تمام کارهای اولیه وتشریفاتی آن انجام گرفته و همزمان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با اشاره به این که جوادیه یکی از مناطق بسیار محروم استان خراسان شمالی به شمار می رود، تصریح کرد:رسیدگی به این محله جزو اولویت‌های استان قرار دارد و به همین دلیل از هفت پروژه تعریف شده در سال جاری 4 پروژه به این منطقه اختصاص دارد.

نژادصفوی همچنین از تکمیل و بهره‌برداری دو پروژه بزرگ بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌های صادقیه و باقرخان در سال جاری خبر داد و گفت: در پروژه صادقیه حدود 35 هزارمتر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 640 میلیون تومان در منطقه‌ای با 8 هزار و 400 نفر جمعیت انجام شد.

او در این باره توضیحات بیشتری ارایه کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین معضلات مردم صادقیه و باقرخان خاکی بودن خیابان‌های این دو محله بود به خصوص در فصول سرد سال و هنگام بارش‌ها مردم با مشکلات جدی مواجه می شدند. این پروژه از سال 97 کلید خورد اما عمده فعالیت‌های آن در سه ماه اخیر صورت گرفت و خوشبختانه 10 روز پیش به بهره برداری رسید.

او افزود: روکش آسفالت باقرخان نیز با مساحت 600 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 560 میلیون تومان، در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

نژاد صفوی با اشاره به این که در شهرستان‌های خراسان شمالی نیز تعداد زیادی پروژه بازآفرینی شهری در حال انجام است،گفت: انجام روشنایی جاده شیروان به اسفراین در حال انجام است و تا مهرماه به بهره برداری می رسد.
 

برچسب ها:

 
نام
نظر شما