پنجشنبه 9 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
ساخت پارک گردشگری در کرمان

۱۰:۰۹ | ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

ساخت پارک گردشگری در کرمان

عصر بازآفرینی: شهردار کرمان از ساخت پارک گردشگری در کنار ساختمان جدید شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، سیدمهران عالم‌زاده گفت: فضای جلوی ساختمان جدید شهرداری را به جای حصارکشی، آزاد گذاشته و کنار آن پارک گردشگری ایجاد کردیم. همچنین برای استفاده مردم، بخشی از محوطه ساختمان را نیز به پارکینگ عمومی اختصاص داده‌ایم.

وی با تاکید بر درنظر گرفتن دسترسی مردم به مجموعه های عمومی ساختمان و پارکینگ افزود: بیش از چهار هزار متر پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳۰۰ ماشین ساخته می شود  که این فضا در ساعات صبح در اختیار شهرداری و بعد از ظهرها به عنوان پارکینگ عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با توجه به پیوند خوردن دو پروژه پارک گردشگری و ساختمان جدید شهرداری تصریح کرد: در این دو پروژه طراحی و اجرا هم زمان انجام می شود و کار سرعت پیدا می کند.

شهردار کرمان زیربنای ساختمان جدید شهرداری با مجموعه‌های پیرامون آن را بیش از ۱۶ هزار متر مربع برآورد کرد و گفت: در این ساختمان از تمام ظرفیت ها استفاده شده و اغلب مجموعه های شهرداری از جمله معاونت ها درآن جای داده می شوند تا زمان مراجعه مردم، دسترسی به بخش های مختلف شهرداری آسان شده و کار ارباب رجوع با سرعت بیشتری انجام شود.

عالم زاده تصریح کرد: در طراحی ساختمان جدید شهرداری، در کنار تعبیه پارکینگ عمومی، مجموعه های فرهنگی مانند نگارخانه را در نظر گرفتیم تا مردم متوجه شوند شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و اداری نیست بلکه می تواند وجه فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

 وی از وجود دو هزار متر فضا در زیر زمین ساختمان جدید شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این فضا به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد و مردم به خصوص هنرمندان می توانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی برای ساخت ساختمان جدید شهرداری از سال ۱۳۹۳ شروع شده و در این ساختمان دو نگارخانه و حدود ۸۰ فضای کاری مجزا شامل اتاق‌ها و سالن‌ها وجود دارد

برچسب ها:

کرمان ،گردشگری ،پارک ،شهرداری 
نام
نظر شما