جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن

۱۲:۱۸ | ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

پس از یاری میهن برای آبرسانی به دشت آزادگان انجام شد:

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از «موسسه چتر خوشبختی میهن » ( موسسه فعالیت های خیرخواهانه ، عضو گروه میهن ) به پاس یاری رساندن به آبرسانی برای دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ما، بخشی از متن تقدیرنامه محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خطاب به بنیانگذار گروه صنعتی میهن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای ایوب پایداری
به مصداق: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از تمامی تلاش های مجاهدانه و همت والای جنابعالی و همکاران گرامی تان برای یاری رساندن به مجموعه خدوم شرکت آبفا خوزستان در آبرسانی به مردم شریف دشت آزادگان تقدیر و تشکر نموده و با استعانت از ارواح پاک و مطهر سقایان شهید، موفقیت و سربلندی روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.



آبفا خوزستان
 

بنا بر این گزارش، گروه صنعتی میهن در راستای مسئولیت های اجتماعی خود دو دستگاه الکتروپمپ به آبفا دشت آزادگان برای یاری رساندن در آبرسانی به شهر و روستاهای خوزستان اهدا کرده است.

این گزارش می افزاید: پمپ 400/100 اهدایی، همزمان با آغاز مردادماه امسال در تاسیسات شهر بستان نصب گردید و ضمن افزایش فشار آب توزیعی در شبکه این شهرستان، به دو روستای رمیم و کسر نیز آبرسانی شد.

همچنین قرار است یک دستگاه الکتروپمپ 30 کیلوواتی اهدایی به آبفا دشت آزادگان، در تاسیسات قدرت آباد به منظور آبرسانی به سه روستای فیروزآباد، دفار و مچریه استفاده شود.

یادآور می شود که لوازم مورد نیاز برای اصلاح شبکه آبرسانی روستای دحیمی سه نیز از سوی موسسه چتر خوشبختی میهن، تامین و برای نصب و اجرا به استان خوزستان ارسال شده است.

 

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن
 

نام
نظر شما