پنجشنبه 30 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
 آخرین وضعیت گودهای پرخطر «بابک زنجانی»، «میلاد» و «دریا»

۱۸:۵۶ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

/گزارش خبری/

آخرین وضعیت گودهای پرخطر «بابک زنجانی»، «میلاد» و «دریا»

شهردار منطقه ۲ در مورد آخرین وضعیت گودهای معروف به بابک زنجانی، برج میلاد و دریا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش عصربازآفرینی به نقل از ایسنا، مهدی صالحی در مورد وضعیت گودهای منطقه ۲ با بیان اینکه حدود ۲۰ گود در منطقه دو وجود دارد که بررسی ها نشان داد از این تعداد ۵ گود پرخطر هستند، گفت: تمهیدات مختلفی برای ایمن سازی گودهای پرخطر منطقه اندیشیده شده است، به گونه ای که گود موسوم به "دریا " که سالها رها شده بود و به مرحله پرخطری رسیده بود، در پیگیری های انجام شده به سامان رسید و حالا پایدارسازی در حال انجام است و آخرین گزارش حاکی از پایداری نسبی گود است.

وی با بیان اینکه ۲ گود نیز پر شد از جمله گود "مرزداران" که مدتها رها شده بود، گفت: گود "مرزداران" مدتها محل بحث و گفت وگو بود که پس از بررسی ها تصمیم بر این شده که در راستای ایمن سازی اقدام شود که این مهم اتفاق افتاد و سقف های آن زده شد و دیگر گود پرخطر محسوب نمی شود.

صالحی در مورد وضعیت گود معروف به "بابک زنجانی" نیز گفت: گود" ایران زمین"که به گود "بابک زنجانی" معروف شده در حال حاضر طبق اسناد ما تحویل وزارت نفت است که اخطارهایی نیز به ما داده شده تا نسبت به تعیین تکلیف گود اقدام کنیم؛ اما نکته قابل توجه این است که تا این لحظه گزارش فنی دال بر خطرناک بودن گود نداشتیم. گود رها شده یعنی عملیات عمرانی در آن انجام نمی شود و باید تعیین تکلیف شود.

گود" ایران زمین" صاحب مشخصی دارد

وی ادامه داد: گود" ایران زمین" صاحب مشخصی دارد و می بایستی این وزارتخانه نسبت به تکمیل ساخت و ساز در گود اقدام کند.

گود" برج میلاد"شهرداری تهران تحویل داده شد

این گود به مانند گذشته پرخطر نیست

صالحی در مورد وضعیت گود" برج میلاد" نیز با بیان اینکه خوشبختانه این گود به شهرداری تهران تحویل داده شد و در حال حاضر مسئول مشخص دارد، افزود: این گود در دستورکار رفع خطر قرار گرفته و شرکت‌ها در حال رفع خطر از گود هستند و پایدار سازی جداره‌ها شروع شده است و این گود مدام پایش می‌شود و می‌توان گفت که این گود به مانند گذشته پرخطر نیست.

نام
نظر شما