جمعه 10 فروردين 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
امروز؛ ما سربازان جنگ نرم هستیم

۱۲:۴۱ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

رئیس خانه صنعتکاران ایران:

امروز؛ ما سربازان جنگ نرم هستیم

به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامی داشت مقام ایثار و شهادت، در مراسمی از خانواده های معظم شهداء و دلاورمردان ایثارگر در محل خانه صنعتکاران ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ما، سید محمد موسوی رئیس هیات امنا خانه صنعتکاران ایران، در این مراسم با تجلیل از مقام جهادگران و ایثارگران گفت: جهاد اقتصادی امروز امتداد همان راه جهادگران دهه 60 است و امیدواریم که همانند مجاهدان دفاع مقدس، جانانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال فشارهای اقتصادی، شاهد برخی گلایه های به حق مردم هستیم، اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و به دلیل اینکه انقلاب را متعلق به خودشان می دانند حق اظهار نظر و گلایه و انتقاد به مسئولان نظام را دارند و وظیفه ما و مسئولان نیز این است که راهکارهای مدون و صحیح برای منویات و خواسته های مردم تهیه و اجرا کنیم.

 

خانه صنعتکاران ایران


دکتر سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران، در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از جهادگران، ایثارگران و خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافعان حرم برگزار شده بود، تصریح کرد: مقام ایثار و شهادت همیشه ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز ما سربازانی در جنگ نرم هستیم و ایستادگی و مجاهدت در این عرصه از همان شیوه رزمندگان مجاهد اسلام در دوران دفاع مقدس، الگو گرفته است.

بنی هاشمی، با تبریک ایام الله دهه فجر، یاد امام و شهدای راه استقلال و آزادی را گرامی داشت و برای آنان علو درجات را خواستار شد.

در ادامه این مراسم، از فیلم کوتاه چهار دقیقه ای "غواص" به کارگردانی مهدی دورانی که درباره شهدای غواص از سوی خانه صنعتکاران ایران تهیه و تولید شده است، رونمایی شد.

همچنین مسئولیت و حکم مشاور رئیس خانه صنعتکاران ایران در امور جانبازان به جانباز مجاهد امیر داوود نظام اسلامی جانباز 96 درصد ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

یادآور می شود که به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور دکتر مسعود زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید، سردار محمد تهرانی مقدم رئیس بنیاد خیریه شهدای غدیر، امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی و جمعی دیگر مسئولان به همراه خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان و ایثارگران در خانه صنعتکاران ایران برگزار شد و در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یاد بود به مجاهدان راه حق و آزادی، اهداء و یاد تمامی شهدای راه حق و عدالت گرامی داشته شد.

نام
نظر شما