ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط

۱۶:۴۰ | ۱۳۹۷/۱۰/۲۵

ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط

عصر بازآفرینی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، علی کاظمی گفت: ارائه تسهیلات مسکن در سال ۱۳۹۷ ابلاغ و با همکاری بانک‌های استان از نیمه دوم دی‌ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۸ عملیاتی می‌شود.

وی در خصوص افراد واجد شرایط دریافت این تسهیلات گفت: جامعه هدف تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل جانبازان ۵ الی ۷۰ درصد، آزادگان، والدین، همسران و فرزندان شاهد که قبلاً از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند نشده‌اند، همسر و قیم قانونی فرزندان جانبازان و آزادگان متوفی و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۷۰ درصد که به تشخیص کمیسیون خاص مسکن، وضعیت مسکونی آنها متناسب با وضعیت جسمانی آنها نیست، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان یادآور شد: طبق آیین‌نامه ابلاغی ایثارگرانی که در سنوات گذشته از وام ۲۰۰ میلیون ریالی مسکن بهره‌مند شده و تا پایان سال ۱۳۹۵ تسویه نمودند نیز می‌توانند از وام مجدد مسکن در اولویت‌های بعدی و با رعایت نوبت‌بندی استفاده کنند.

وی با اشاره به نحوه برخورداری از تسهیلات مسکن توسط افراد ذینفع تصریح کرد: افراد ذینفع ابتدا باید در سامانه بر خط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص میزان مبلغ تسهیلات به افراد واجد شرایط گفت: سقف وام مسکن در شهرستان زنجان ۷۷۰ میلیون ریال، سایر شهرها ۶۶۰ میلیون ریال و در روستاها ۳۸۰ میلیون ریال تعیین‌شده است.

نام
نظر شما