شنبه 29 ارديبهشت 1403
ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
3000 واحد مسکن مهر اقساط‌ بندی نشده است

۱۶:۱۰ | ۱۳۹۸/۰۵/۲۸

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل:

3000 واحد مسکن مهر اقساط‌ بندی نشده است

عصر بازآفرینی: مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون 59 هزار واحد مسکن مهر تعیین تکلیف و اقساط بانکی آنها مشخص شده و تنها 3 هزار واحد باقی مانده است که امیدواریم به سرعت قسط بندی آنها نیز انجام شود.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا، ابوالفضل کوهی‌فرد اظهار کرد: سقف تسهیلات مسکن مهر در قالب صندوق یکم مسکن به صورت انفرادی 60 میلیون تومان و برای زوجین 120 میلیون تومان است که در شهرستان‌ها این رقم 40 و 80 میلیون  تومان می‌باشد.


وی خاطرنشان کرد: در مناطق بافت فرسوده تسهیلات ما با نرخ 6 درصد و غیربافت فرسوده با 8 درصد به سپرده‌گذاران پرداخت می‌شود که خانه اولی‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.


مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل افزود: به تناسب سپرده‌گذاری مدت انتظار در دریافت تسهیلات نیز بالا می‌رود و هر فرد رقم کمتری را سپرده‌گذاری کند باید در دریافت تسهیلات انتظار بیشتری را بکشد.


کوهی‌فرد ادامه داد: در قالب مشارکت بدون سپرده تا سقف 130 میلیون تومان امکان پرداخت تسهیلات با نرخ سود 18 درصد وجود دارد که متقاضیان بدون سپرده و در قالب اوراق می‌توانند از سقف تسهیلاتی 80 میلیون تومان در مرکز استان و 60 میلیون تومان در شهرستان‌ها بهره‌مند شوند.


وی به حرکت جهادی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات و تلاش برای جذب منابع بیشتر اشاره کرد و گفت: ما در چندین مرحله اقدام به جذب منابع برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان کردیم به طوری که بسیاری از همکاران ما به رغم تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها سعی کردند در مراحل مختلف و به شکل پیشرو در جذب منابع اقدام کنند.


مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در سفر اخیر مدیر عامل بانک مسکن نیز به صراحت اعلام شد که استان اردبیل در جذب منابع و پرداخت تسهیلات حتی بیشتر از سهمیه خود عمل کرده به طوری که تا 290 درصد منابع در قالب تسهیلات برای متقاضیان پرداخت شده است.


کوهی‌فرد اظهار کرد: 29 درصد تسهیلات اعطایی در استان مربوط به بانک مسکن است و سایر بانک‌ها با فاصله‌ای زیاد بعد از بانک مسکن قرار دارند به طوری که در این پرداخت‌ها به نحوی عمل کردیم تا شرمنده مردم نباشیم.


وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته و در بین 12 مدیریت هم‌درجه بانک مسکن استان رتبه اول را در اعطای تسهیلات داشته و ما موفق شدیم تا بیشتر از سهمیه خودمان به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنیم.


مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: در بخش بافت فرسوده و همچنین سایر حوزه‌ها پرداخت ما به روز است و بدون هیچ محدودیتی این پرداختی‌ها انجام می‌شود.


کوهی‌فرد به تبصره 35 و فرصت فراهم شده برای بدهکاران بانکی اشاره و تصریح کرد: افرادی که تا بهمن ماه سال 95 از بانک مسکن تسهیلات دریافت کردند و قرارداد اولیه آنها زیر 100 میلیون تومان بوده و 50 میلیون تومان آن را پرداخت کرده و در پرداخت‌های بعدی دچار مشکل شده‌اند با مراجعه به بانک می‌توانند از بخشودگی سود و جرایم بهره‌مند شوند.


وی بیان کرد: دریافت کنندگان تسهیلات اعم از شهری و روستایی می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با پرداخت اصل تسهیلات از بخشودگی جرایم و سود استفاده کنند که هر چه سریعتر مراجعه مردم انجام شود ما با توجه به تعیین نشدن سقف استانی سعی خواهیم کرد از این فرصت به وجود آمده بیشترین و بهترین استفاده را ببریم.


مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: در حوزه مسکن روستایی ما تاکنون برای 12 هزار و 500 واحد تسهیلات کم بهره پرداخت کردیم که روستائیان در این فصل برداشت محصول باید از این فرصت استثنائی استفاده کنند تا با پرداخت اصل وام از بخشودگی سود و جرایم استفاده کنند.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما